18 Mart 2010 Perşembe

Barack Hüseyin OBAMA
Cumhurbaşkanı ABD
Sayın Başkan,
Mümkün Küresel Isınma ve İklim Değişikliği durdurmak ve önümüzdeki olağanüstü Planet kurtarmak hazırsındır Erich Fromm tarafından, kitabında "da Sahip Olmak Click ya açıklanmıştır"
ya da var "Olmak Click, Erich Fromm diyor, erkekler değiştirmek ve Yeni BİR ahlak, Yeni BİR Dünya, Yeni BİR Toplum Düzeni yaklaşan felaketi önlemek Click yaratmak var o Kitabı" olarak.
Beni arkadaşlarım ve bazı, Bir süre Gale, erkekler Kökten Bizim Yaşam değiştirmek Küresel Isınma, başarılı Yol ve Yeni Etik Fromm tarafından açıklanan Kabil alanlarda ÇALIŞMA yeraldığını yaparken harcadığı Click.

Biz Yas Bilinc yaşayan başlamış olduğuna inanıyorum.
Bazı coğ ne Tense'lerde nasil Yaşadığım deneyim, diyerek duygularını ifade:

"Seni beğenilen olmayı denedim hazırsındır" görmedim, "seni orada daha cok, ülke ve Dünya", "Sen insanlığın" Tense'lerde yararına BİR fedakar kişi "olarak çalışmaktadır ... olsaydı
Sevgili Efendim,
Ayşe dünyadaki coğ Benim hazırsındır yaşamaya başlayabiliriz Eger, yani gezegen kaydedilir ve dünyada Barış olacağından eminim.
Ben cok met kanıtlamak Click endişeli hazırım.

Tum yapmanız gereken Washington Benî davet etmektir.
Click Eger karar vermeden bir kez sen bulmak, ben söylüyorum ne olup GERÇEK ya da Aliyormusun, Ankara'da Sızın büyükelçisi isteyebilir.
Saygılarımla.
Galip BARAN

Üniversite Bilinc kurucusu
Turgutreis-Bodrum
TÜRKİYE
Tel: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-Posta: galipbaran@ttmail.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / http://www.galipbaran.blogspot.com/

***
TÜRKÇE METİN (mektup'un Türkçesi)
Barack Hüseyin OBAMA
ABD Başkanı
Sayın Başkan'ım,
Küresel ısınma Tense'lerde iklim değişikliğini durdurarak, dünyamızı yaklaşan felaketten kurtarmak Erich Fromm'un "Sahip da Olmak" adli kitabında anlatıldığı şekilde mümkündür ya Olmak.
Erich Fromm "Sahip Olmak Tense'lerde var Olmak" adli met kitabında insanın değişmesi gerektiğini belirterek, yaklaşan felaketi durdurmak Click Yeni BİR Etik, Yeni BİR Dünya ve Yeni BİR Toplum oluşturulması gerektiğini anlatmaktadır.
Ben ve BİR KAC arkadaşım insanın oluşturduğu küresel ısınma alanına oldukça fazla Zaman harcayarak Yaşam tarzımızı kökünden değiştirmeyi başardık ve Fromm'un anlattığı Yeni Yaşam etiğini benimsedik. Bilinc çağında yaşamaya başladığımıza inanıyoruz.
Benim yaptıklarımı Tense'lerde Yaşam tarzımı Gören bazı coğ duygularını şöyle ifade ediyorlar: "Daha bir kez Sızın hazırsındır Birini hic görmedim", "Keşke ülkemizde ve dünyada daha fazla Sızın hazırsındır insan olsaydı", "İnsanlığın çıkarları Click çalışıyorsunuz" Tense'lerde Özgecil BİR insansınız ".. .
Sayın Başkan'ım,
Dünyamız insanları met şekilde yaşamaya başlarlarsa, gezegenimizin kurtulacağından ve dünyaya Barış geleceğinden eminim.
Bunu size kanıtlamak Click atıyorum olabilir. Bunun Click Benî Washington'a davet etmeniz yeterlidir.
Karar vermeden sonra, Ankara'daki Büyükelçinizi arayarak söylediklerimin Doğru olup olmadığını araştırtabilirsiniz.
Saygılarımla; 10.03.2010
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi Kurucusu
Turgutreis-Bodrum
TÜRKİYE
Tel.: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-Posta: galipbaran@ttmail.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com

Hiç yorum yok: