31 Temmuz 2008 Perşembe

BEN TÜRK DEĞİL MİYİM?
Türk’ün kurala NEDEN:
İşine ve kolayıma geldiği YERDE ,
İşine ve kolayıma geldiği ZAMANDA,
İşine kolayıma geldiği KADAR
UYDUĞU soruluyor
Ben kurala:
İşime ve kolayıma gelmediği YERDE de ,
İşime ve kolayıma gelmediği ZAMANDA da,
İşime kolayıma geldiğinden DAHA FAZLA uyuyorum
Ben T
ürk değil miyim?
Ben de Türküm.

Şu farkla: “YASA BAĞIMLISI" yım.
ÇILGIN” ın tekiyim.
Üstelik herkes “YASA BAĞIMLISI” olsun;
Türkler ÇILDIRSIN istiyorum.
Dedim ya “ÇILGIN”ın tekiyim…
Çok şey mi bekliyorum?
Galip Baran
***

HAK VE EŞİTLİK PARTİSİ ve "TÜRKİYEMİ SEVMEK GRUBU" üyelerine:
Tez elden, "yurdu ve milleti özden çok sevme" ilkesini REHBER edinelim.

Bize göre, HAK da EŞİTLİK de TÜRKİYEMİ SEVMEK de bu ilkeyi içselleştirmedikçe, bu ilkeyi yaşantılarımızda tek tek sergilemedikçe, HAYALDiR. Yaşanmakta olan sorunlar bu HAYALİN en açık göstergesidir.
Bu bağlamda aşılması gereken ENGEL:
"bencillik"tir.
Bencil varlıklar "bırakın özden çok"u "özleri kadar" bile sevemezler, bu yurdu ve bu milleti.
"Nasıl olur, insan yurdu ve milleti özden çok nasıl sever" , ya da " sevmeyen mi var" diyenler:

www. turkcelil.com, www.internethaber.eu sitelerine bakabilirler
Galip Baran; bilinç üniversitesi rektörü

Hiç yorum yok: