10 Haziran 2008 Salı

"ANDIMIZ"

(herkes değişip tekamül etme özgürlüğüne sahiptir)
ANDIMIZ (*)
TÜRKÜM, Ama doğru değilim...
Çalışkanım; Ama KENDİM İÇİN !
İLKEM:
Küçüklerimi korumamak, büyüklerimi saymamak, Yurdumu ve milletimi
"Özüm kadar bile" SEVMEMEKTİR !
ÜLKÜM:
Yükselmemek ve ileri gitmemektir.
EY BÜYÜK (!) ATATÜRK !
Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe
"YÜRÜMEMEYE" AND İÇTİM !
VARLIĞIMI, Türk varlığına armağan etmemi;
NE MUTLU TÜRKÜM” dememi,
VE “KIRMIZIDA DURMA”mı
BEKLEME SAKIN !
Galip BARAN

Rektör, Bilinç Üniversitesi-Turgutreis
Bilinçolog, Yasa Bağımlısı “Bencil Varlıkların Üstüne Vazife Olmayan İşler” Uzmanı
HABİTAT Mevlana, Bilinç, Sencillik, Yolsuzlukları ve Yoksulluğu Önleme Kozaları Kolaylaştırıcısı
"okuyan ve anlayandan bir cevap"
PEK KIYMETLI HOCAM!
BIZIMDE SIZDEN FARKLI DUSUNCEMIZ YOK,SIZIN DEGERLI DUSUNCELERINIZI ULKEMIZLE ILGILI DUSLERINIZI HASSASIYETLERINIZI SIZINLE SIZDEN FARKSIZ AYNEN PAYLASIYORUZ EFENDIM..
KARAMSARLIGIMIZI YENMEYE CALISIYORUZ..
GELINEN NOKTADA ATATURK TURKIYE'SINDE BIR MILLI MUCADELENIN BASLAMASI GEREKLILIGINE INANIYORUZ.BIZ UCUNDAN TUTTUK EFENDIM BU MUCADELEYI SURDURULEBILIR KILDIK.ISTISNASIZ HER ILDE ORGUTLENIYOR,DEGERLENDIRMELER YAPIYORUZ..
DEGERLI ILETINIZE TESEKKUR EDERIM EFENDIM..
OVUNEREK;ILERI ADIMLAR ATARAK BOBURLENEREK EFENDIM..
"NE MUTLU TURKUM DIYENE" DIYEREK..
EN ICTEN..
SEVGI,SAYGI VE SELAMLARIMI SUNAR,BASARILAR DILERIM..
MUAMMER SEZER
EFENDIM..
***********
*aramanız için, TEL
: 0252.382 34 77-0535. 844 84 76
*iletişim için, E-posta: galipbaran@ttmail.com ,
*bakmanız için, WEB: http://www.turkcelil.com/, http://www.galipbaran.blogspot.com/
(*) : Yirmi yıldır devam edenokul dışı eğitim çalışmalarımızda ve toplu yaşamın pek çok alanında GÖZLEDİĞİM GERÇEKLER karşısında, Atatürk’ün fikir fedaisi ve M. E. Bakanı, (adaşım) Dr.Reşit Galip’in müellifi olduğuANDIMIZı görüldüğü şekilde yazma gereğini duymuş bulunuyorum.

Hiç yorum yok: