18 Ekim 2008 Cumartesi


İlknur Toygar Değer
Bilgi Üniversitesi, STK Eğitim ve Araştırma Birimi
Dolapdere Kampusu, Oda No: 414, İSTANBUL
Sayın İlknur Toygar Değer,
Üniversitenizin S T K Eğitim ve Araştırma Birimi’nden önceki yıllarda da benzer iletiler aldım.
2005 yılında aldığım, “STK’lar için Uzaktan Öğrenim Ağırlıklı Sertifika Programı” konulu ilk iletiye karşılık olan yazımda, yıllardır devam eden “okul dışı eğitim” çalışmalarımızda “bilinç” konusunda edindiğim birikimin sözü edilen programda değerlendirilmesini istediğimi ifade etmiştim.
Aynı konudaki (2007-2008 dönemi ile ilgili) ikinci iletiye, örneği ekte görülen yazımla yanıt vermiş, “bilinç” konusundaki önceki isteğimi yinelemiş, davet edildiğim takdirde konuyla ilgili ayrıntılı bilgi vermeğe hazır olduğumu dile getirmiştim…
Yeni iletinizde “ Savunuculuk Ağırlıklı STK Eğitim ve Sertifika Programı”ndan söz ediliyor. Bu programa da, “bilinç” konusuyla, bu soyut kavramla ilgili, zamanla daha da gelişen birikimimle katkıda bulunma önerimi yineliyorum.
Çevre, aşırı-tüketim, trafik, vergi, rüşvet v.b. konularda yaşanmakta olan sorunlar, yolsuzluklar karşısında, sayılan alanlarda ne kadar bilinçsiz, “bilinç yoksulu” bir toplum olduğumuzu dikkate alacağınızı, “bilinç” konusundaki birikimimizi değerlendirmek isteyeceğinizi, önerimi bu defa değerlendireceğinizi umuyorum.
Saygılarımla.
Galip BARAN

Rektör/ Bilinç Üniversitesi / Turgutreis-BODRUM
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-posta:
galipbaran@ttmail.com
WEB:
www.turkcelil.com/ www.galipbaran.blogspot.com/ http://www.bilnc-universitesi.blogspot.com/;

Hiç yorum yok: